Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jaki Splash jest (nie)każdy widzi!

Radosław Patroniak
Celebrity Splash, czyli rozbryzgiwanie wody w Termach Maltańskich okazało się typowym przykładem współczesnej rozrywki dla gawiedzi. Nie wymagającym myślenia, a wymagającym robienia widzom wody z mózgu. Z drugiej strony w tych czasach ludzie "kupują" właśnie takie idiotyzmy, skoro pierwszy odcinek show oglądało w Polsacie 2,7 mln osób. Nie chcę się jednak pastwić nad żenującym poziomem serwowanych emocji, bo jaki koń jest, a raczej skoczek do wody, każdy rozsądny człowiek widzi. Chcę natomiast podzielić się smutną refleksją na temat upadku obyczajów w społeczeństwie.

Czytaj komentowany tekst: Celebrity Splash: Wielki powrót Andrzeja Młynarczyka [ZDJĘCIA, WIDEO]

Trudno bowiem dostrzec akcenty sportowe w basenowym widowisku, w którym biorą udział... były piłkarz (Piotr Świerczewski) i były kickbokser (Przemysław Saleta), a prawdziwi skoczkowie do wody robią za ich tło. Mistrz Polski, Andrzej Rzeszutek, pokazuje uczestnikom programu jak wykonywać salta, ale nawet pies z kulawą nogą nie zainteresował się tym, co sądzi o umiejętnościach jego naśladowców. Może Rzeszutek ma niewyparzony język albo jest za mało wyrazisty jak na potrzeby show?

Za to tupetu nie brakuje trenerowi gwiazd, Karolowi Czerwińskiemu, który na "fejsie" reklamuje się już jako osoba publiczna. Wspomniany Rzeszutek pojawi się na Termach Maltańskich pod koniec maja podczas Międzynarodowych Mistrzostw Polski w Skokach do Wody. Mimo że będzie to pokaz maestrii i pełnokrwistych zmagań sportowców, to trybuny na pewno będą świecić pustkami. I na nic się zdadzą bezpłatne wejściówki...

Bilety na Celebrity Splash są po 35 zł i pewnie wśród nastolatek, wzdychających do aktorów, uchodzą za przepustkę do lepszego świata. W dodatku chory lans objął nie tylko Poznań, ale całą Wielkopolskę, bo nauczyciele organizowali w szkołach wycieczki na premierę tej tragikomedii. Uczniowie nie dość, że zobaczyli wodny cyrk, to jeszcze brali w nim aktywny udział (próby z kwiczeniem i klaskaniem trwały już dwie godziny przed wejściem na antenę). Jedynym wygranym hucpy na trampolinach i wieżach są Termy Maltańskie. Nie dość, że je reklamuje znana telewizja, to jeszcze im za to słono płaci.

Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski