– Ze względu na liczne remonty decyzją radnych wydłużono czas ważności biletów jednorazowych z 20 minut do 40 minut i z 40 do 60 minut. Wielu pasażerów zrezygnowało z migawek i kupuje właśnie bilety jednorazowe – mówi Sebastian Grochala, rzecznik MPK.
Widać jednak wzrost popularności biletów 90-dniowych, które stały się bardziej opłacalne. Pasażer, który zamienił bilet miesięczny na obowiązujący przez kwartał, zamiast 240 zł płaci 192 zł na trzy miesiące. Tyle kosztuje bilet 90-dniowy, a 30-dniowy 80 zł.
W 2013 roku sprzedano 76 tys. 160 migawek 90-dniowych, a rok temu już 84 tys. 239, ulgowych odpowiednio – 108 tys. 859 i 124 tys. 224.
– Około 10 procent biletów okresowych sprzedajemy w sklepie internetowym, korzysta z niego ok. 45 tys. osób. Ale otwieramy też kolejne punkty sprzedaży biletów, jest ich już 140 w Łodzi i aglomeracji. Bilety okresowe można kupić też w biletomatach we wszystkich autobusach i tramwajach. W marcu na łódzkich ulicach pojawią się również pierwsze biletomaty stacjonarne do sprzedaży wszystkich rodzajów biletów – dodaje rzecznik MPK.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Gessler bito po rękach, gdy zrobiła to przy stole! Makłowicz też wspomina katorgę
- Tak żyje po zwolnieniu z TVP. Dawno niewidziana Nowakowska przyłapana na mieście!
- Cichopek i Kurzajewski rozprawiają o... narcyzach! Myślą, jak podać ich do sądu
- Fitkau-Perepeczko nie nosi stanika. Pokazała z bliska, jak wygląda jej dekolt!