- Nie chcę ręcznie sterować tym procesem, dlatego będę korzystał z wiedzy ekspertów. Jeśli jednak nie przekonają mnie oni do zatrzymania dotychczasowego hasła, zostanie ono zmienione. Naszym zadaniem będzie zdefiniowanie zadań promocji, jej modyfikacja jest tak samo potrzebna, jak i zmiana zarządzania Poznaniem - zaznaczał.
Jego zdaniem działania marketingowe powinny docelowo zmierzać do tego, by za 8 lat przyczyniły się do wzrostu wpływów z PIT-u z 840 mln do 1,5 mld zł. Jacek Jaśkowiak, choć część radnych chce likwidacji biura promocji miasta i przesunięcia jego zadań do Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, mówił, że jest zadowolony z dotychczasowych działań urzędników.- Natomiast cały czas trwają dyskusje dotyczące kwoty przeznaczonej w tym roku na biuro promocji - mówił prezydent.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?