Przypominamy, że w plebiscycie są dwie możliwości głosowania - przez Facebook i bramkę SMS. Liczy się każdy oddany głos. To czytelnicy wskażą te produkty, które są warte tytułu "Nasze Dobre Wielkopolskie 2014".
Na zwycięzcę plebiscytu, którego partnerem strategicznym jest Bank BGŻ, czeka nie tylko prestiż i Złoty Znak Jakości "Nasze Dobre Wielkopolskie 2014", ale i 30 tys. zł do wykorzystania na kampanię reklamową. Laureaci miejsc II i III odpowiednio dostaną Srebrny i Brązowy Znak Jakości "Nasze Dobre Wielkopolskie 2014" oraz 20 i 10 tys. zł.
Przejdź do plebiscytu: Nasze Dobre Wielkopolskie 2014. Zagłosuj na ulubiony produkt!
Oddzielną nagrodą od kapituły plebiscytu będzie "Znak Jakości Głosu Wielkopolskiego" i kampania reklamowa warta 15 tys. zł. W poniedziałek odbyły się obrady Kapituły, w której skład wchodzili: Adam Pawłowski, redaktor naczelny "Głosu Wielkopolskiego" - przewodniczący Kapituły plebiscytu, Krzysztof Grabowski, członek zarządu województwa wielkopolskiego, Grzegorz Hempowicz, prezes zarządu Wielkopolskiej Gildii Rolno-Ogrodniczej w Poznaniu, Piotr Popławski, dyrektor regionu banku BGŻ w Poznaniu, Antoni Malinowski, dyrektor biura reklamy Polskapresse Oddział Biuro Reklamy Filia Poznań, Krzysztof Stawowy, szef zespołu ds. projektów specjalnych "Głosu Wielkopolskiego".
Wyniki będzie można poznać na naszej stronie internetowej od razu po zakończeniu głosowania, wręczenie nagród odbędzie się 2 grudnia podczas uroczystej Gali w Hotelu Andersia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?