– Dla nas ważne jest to, że kontynuujemy współpracę, a nie dopiero ją rozpoczynamy. Jesteśmy dumni z tego, co osiągnęliśmy i przekonani, że wspólnie możemy osiągnąć jeszcze więcej. Nie mogę zdradzić, na jaką kwotę opiewa umowa, ale mogę powiedzieć, że zaangażowanie naszego partnera będzie na najwyższym poziomie, jeśli chodzi o sponsora głównego – przyznał prezes klubu z Bułgarskiej, Karol Klimczak.
Z kolei przedstawiciel Kompanii Piwowarskiej podkreślał, że mam nadzieję, że wyższy pułap finansowania przełoży się na jeszcze lepsze wyniki drużyny. – Dwa wicemistrzostwa Polski były sukcesem, ale liczymy, że to nie było ostatnie słowo piłkarzy. Dla nas istotne jest to, że możemy zacieśnić współpracę z klubem, z którym łączy nas bardzo dużo, a przede wszystkim łączy nas Wielkopolska – przyznała Karolina Kulinek-Łatka, szefowa marki Lech Pils w Kompanii Piwowarskiej.
Nowy sponsor nie unikał też trudnych tematów takich jak promowanie alkoholu wśród nieletnich i niechęć kibiców do innej marki KP przed wielu laty. – Trudno się odnieść do skutków protestów w tamtym czasie. Teraz na pewno ich nie odczuwamy.A co do naszych zasad to są one niezmienne. Nasze logo powędruje na tył koszulki, ale na stroju Dawida Kownackiego nadal go nie będzie – tłumaczył Robert Wesoły, dyrektor sprzedaży Regionu Zachód w Kompanii Piwowarskiej.
O nowym-starym sponsorze wypowiedzieli się też piłkarze Kolejorza. – Piwo jest dla ludzi, tylko trzeba wiedzieć, kiedy je pić, z kim i w jakich dużych ilościach – zauważyłKrzysztof Kotorowski.
Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?