Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łacina zmienia nazwę. Teraz to galeria handlowa "Posnania" [ZDJĘCIA]

Karolina Koziolek
Galeria Łacina będzie się nazywała "Posnania"
Galeria Łacina będzie się nazywała "Posnania" wizualizacja
W środowe przedpołudnie wmurowano kamień węgielny pod budowę centrum Łacina. A właściwie pod galerię handlową "Posnania". Podczas uroczystości przedstawiciele inwestora poinformowali o zmianie nazwy. I zaprezentowali makietę galerii i ronda Rataje po przebudowie.

Jesienią 2016 r. planowane jest otwarcie jednego z największych centrów handlowych w Polsce. Znajdzie się tam m. in. 220 butików, 40 sklepów wielkopowierzchniowych oraz 40 kawiarni i restauracji.

Zobacz koniecznie: Architekt: Wciąż nie mogę uwierzyć, że powstaje Łacina [ZDJĘCIA]

Prezes spółki Apsys , która jest inwestorem, wypowiadał się bardzo entuzjastycznie o nowym obiekcie. – Posnania będzie najnowocześniejszym centrum w regionie. Dla kierowców przygotowujemy aplikację parkingową zapamiętującą miejsce postoju. Będzie wielka ściana multimedialna wyświetlająca tweety na żywo, dla lojalnych klientów zaprojektowaliśmy strefę z codzienną prasą i ipodami do dyspozycji – mówił Fabrice Bansay, prezes Apsys Polska.

Zdaniem Jerzego Stępnia, wiceprezydenta Poznania, nowe centrum oznacza dla miasta same profity. – Nowe miejsca pracy, przebudowa dróg, dochody z podatków – wyliczał. Jego zdaniem centrum handlowe Posnania zapoczątkuję rozwój nowej dzielnicy Poznania w rejonie ronda Rataje.

Inwestycję w dużej mierze kredytuje Bank Gospodarstwa Krajowego. – Rozszerzyliśmy nasz program “Inwestycje Polskie” także na inicjatywy związane z rewitalizacją miast, a tutaj mamy właśnie z takim projektem do czynienia – zapewniał Dariusz Kacprzyk, prezes Banku Gospodarstwa Krajowego.

Koszt inwestycji to 300 mln euro.

Marki jakie pojawią się CH Posnania to m. in.: Carefour, Leroy Merlin, Van Graaf Multikino (zajmą największe powierzchnie) oraz Resrved, H&M, Zara, CCC, Mohito, Mango, Sephora, C&A, Duka, Almi Decor, Rossmann, Stefanel, RTV Euro AGD, Vistu;a, Stardivarius, Bershka, znajdzie się tam również siłownia Pure Jatomi oraz browar i restauracja w jednym Bierhalle.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski