Promocja: Logo Euro 2012 na razie na papierze

    Promocja: Logo Euro 2012 na razie na papierze

    Maciej Roik

    Głos Wielkopolski

    Głos Wielkopolski

    Spoty reklamowe w Eurosporcie, powiewające flagi mistrzostw i logotyp mistrzostw pojawiający się na nośnikach w całym Poznaniu - wkrótce w stolicy Wielkopolski nabierze rumieńców kampania promująca Euro 2012.

    - Logo mistrzostw już stosujemy w oficjalnych pismach związanych z Euro, ale w szerszym zakresie promocja ruszy w przyszłym roku - podkreśla Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta. - Sposób wykorzystania maskotek czy oficjalnego logotypu mistrzostw będzie jednak ściśle związany z Euro i w dużej mierze będzie zależał od UEFA. Już wiemy, że logotyp Euro może promować miasto wyłącznie w kontekście mistrzostw.

    Choć, jak twierdzą urzędnicy, jest za wcześnie, by zdradzać szczegóły (pomysły mogłyby podchwycić inne miasta, w których odbęda się mecze Euro 2012), to zapewniają, że symbole mistrzostw mają się pojawić m.in. w spotach reklamowych w telewizjach zagranicznych (Euro-sport) na nośnikach ustawionych na terenie Poznania, a także w prasie. Na terenie miasta pojawią się także flagi z logo i wizerunkami maskotek euro.

    Podstawowe pytanie to jednak budżet. Bo to on określi skalę promocji w stolicy Wielkopolski. Obecnie mówi się o ośmiu milionach złotych, które miałyby zostać przeznaczone na ten cel. Ta kwestia nie jest jednak pewna i budziła duże kontrowersje w czasie kampanii wyborczej.
    Wydaniu takiej kwoty stanowczo sprzeciwiał się Grzegorz Ganowicz, który uważa, że mistrzostw nie trzeba promować za tak gigantyczne pieniądze, bo to impreza, która odbędzie się nawet bez reklamy. Innego zdania jest prezydent Ryszard Grobelny. Jego zdaniem silna promocja może zmienić wizerunek miasta i pozwoli nam zaistnieć w świadomości Europejczyków.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Magazyn

    Wideo