W piątek 4 kwietnia przedstawiciele szpitala twierdzili, że nie mają sobie nic do zarzucenia, a Krzysztof Wencel, prezes spółki Medicor, odpowiedzialnej m.in. za rejestrację, nie chciał komentować sprawy.
Zobacz:
Masz pilne skierowanie do lekarza? Przyjdź za... miesiąc!
Dziś jednak już wiadomo, że spółka podjęła postępowanie wyjaśniające.
Jak mówi Krzysztof Wencel, prezes spółki, ma ono na celu wnikliwe i wszechstronne wyjaśnienie okoliczności zdarzenia w rejestracji.
- Sprawa państwa Suchodolskich skłania nas do poprawy i doskonalenia jakości obsługi pacjentów w rejestracji przychodni - mówi Krzysztof Wencel i dodaje, że na ręce państwa Suchodolskich złoży pisemne przeprosiny.
Zgodnie z zapowiedziami prezesa w rejestracji ma również pojawić się monitoring, dzięki któremu w przyszłości nie ma dochodzić do takich sytuacji.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?