Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Puszczykowo: Przeproszą pacjentkę, którą odesłali do domu

Krystian Lurka
77-letnia Eugenia Suchodolska we wtorek 1 kwietnia w stanie ciężkim, z krwotokiem wewnętrznym, trafiła na oddział chirurgiczny w Szpitalu im. Dąbrowskiego. Było to dzień po tym, jak rejestratorka pracująca w szpitalu odesłała pacjentkę z kwitkiem, mimo że ta miała pilne skierowanie od lekarza specjalisty i zalecenie, aby jak najszybciej pojawić się w szpitalu.

W piątek 4 kwietnia przedstawiciele szpitala twierdzili, że nie mają sobie nic do zarzucenia, a Krzysztof Wencel, prezes spółki Medicor, odpowiedzialnej m.in. za rejestrację, nie chciał komentować sprawy.

Zobacz:
Masz pilne skierowanie do lekarza? Przyjdź za... miesiąc!

Dziś jednak już wiadomo, że spółka podjęła postępowanie wyjaśniające.

Jak mówi Krzysztof Wencel, prezes spółki, ma ono na celu wnikliwe i wszechstronne wyjaśnienie okoliczności zdarzenia w rejestracji.

- Sprawa państwa Suchodolskich skłania nas do poprawy i doskonalenia jakości obsługi pacjentów w rejestracji przychodni - mówi Krzysztof Wencel i dodaje, że na ręce państwa Suchodolskich złoży pisemne przeprosiny.

Zgodnie z zapowiedziami prezesa w rejestracji ma również pojawić się monitoring, dzięki któremu w przyszłości nie ma dochodzić do takich sytuacji.

Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.gloswielkopolski.pl/piano

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski