Menu Region

Asaris znika z aptek! Lek na astmę powodował, że zacinały...

Asaris znika z aptek! Lek na astmę powodował, że zacinały się inhalatory

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Głos Wielkopolski

KAS

Prześlij Drukuj
Asaris znika z aptek! Lek na astmę powodował, że zacinały się inhalatory Asaris znika z aptek! Lek na astmę powodował, że zacinały się inhalatory

Główny Inspektor Farmaceutyczny wycofuje z aptek Asaris (© archiwum polskapresse)

Asaris, lek stosowany w astmie, zostaje wycofany z aptek - poinformował Główny Inspektor Farmaceutyczny.
W komunikacie podano, że Polfarmex (producent leku) zwrócił uwagę, że kilka serii Asarisu może powodować zacinanie się inhalatorów.

Wadliwe numery serii leku ASARIS

:



WIDZIAŁEŚ COŚ CIEKAWEGO? ZNASZ INTERESUJĄCĄ HISTORIĘ? MASZ ORYGINALNE ZDJĘCIA?
NAPISZ DO NAS NA ADRES WYDAWCA@GLOS.COM!


Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.gloswielkopolski.pl/piano




Reklama
 

Komentarze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się

Reklama
Reklama