Leszno: Nagrody za pomysł na biznes

    Leszno: Nagrody za pomysł na biznes

    SK

    Głos Wielkopolski

    Głos Wielkopolski

    Sześć osób zostało laureatami konkursu "Pomysł na biznes". Jego wyniki ogłoszono podczas konferencji "Promocja idei inkubatora przedsiębiorczości w Lesznie".
    Inkubator przedsiębiorczości to projekt realizowany przez miasto przy unijnym wsparciu. Pod samym pojęciem inkubatora kryje się nie tylko budowa obiektów biurowych, produkcyjnych i magazynowych, z których będą mogli korzystać przedsiębiorcy, płacąc przez trzy lata niższe stawki za wynajem.

    To także cała sfera usług związana z promocją, pomocą w rozpoczęciu działalności, szkoleniami, pozyskiwaniem inwestorów czy wreszcie wspieraniem działających firm.
    Na wszystkie te zadania miasto do połowy 2012 roku wyda ponad 13 mln zł, z czego ponad 4 mln będą pochodziły z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Konferencja, w której udział wzięli przede wszystkim przedstawiciele samorządu oraz biznesu i bankowości, zainaugurowała realizację projektu.

    Jednocześnie w sali ratusza grupie początkujących przedsiębiorców wręczono nagrody. Otrzymało je sześć osób, których biznesplany komisja konkursowa uznała za najciekawsze. Trzy równorzędne wyróżnienia przyznano: Dariuszowi Klempe za uruchomienie firmy zajmującej się muzyczną oprawą imprez, Sylwii Dworczak za pomysł na przyzakładowe przedszkole oraz Agacie Babileckiej za uruchomienie witryny internetowej, na której będzie można przeglądać stroje z kilku sklepów. Trzecią nagrodę otrzymał Hubert Musielak za punkt odbioru i wstępnego przetwarzania śmieci. Druga nagroda przypadała Norbertowi Szymańskiemu za otwarcie biura konstrukcyjnego. Laureatem pierwszej nagrody został Dawid Przybylski, który zamierza otworzyć mobilną myjnię samochodową z dojazdem do klienta.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Magazyn

    Wideo