"Akcja Paczka" w Poznaniu

    "Akcja Paczka" w Poznaniu

    Zdjęcie autora materiału

    "Akcja Paczka" w Poznaniu

    ©fot. materiały organizatora

    Z największych galerii handlowych w Polsce zniknęły "Paczki", kończąc tym samym ogólnopolską akcję, realizowaną w ramach kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa - Polska Bez Dymu. Stowarzyszenie MANKO, organizator, po podliczeniu paragonów, zna już wyniki konkursu "Odwiedzaj lokale wytrwale". W Poznaniu "Paczkę" przez cały sierpień można było znaleźć w Starym Browarze.
    "Akcja Paczka" w Poznaniu

    ©fot. materiały organizatora

    Ogólnopolska Akcja "Paczka" to element kampanii informacyjnej w ramach kampanii społecznej Polska Bez Dymu - Lokal Bez Papierosa. Jej celem jest przygotowanie społeczeństwa do nowej ustawy poprzez promowanie miejsc wolnych od dymu tytoniowego. Już za niecały miesiąc, bo 15 XI 2010 Polska dołączy do długiej listy państw europejskich, w których obowiązuje zakaz palenia, m.in. w lokalach gastronomiczno-rozrywkowych. To właśnie teraz jest moment na przygotowanie się do nowej ustawy. Od daty wprowadzenia zakazu każda osoba nieprzestrzegająca prawa zapłaci mandat.

    Zwycięzcami konkursu "Odwiedzaj Lokale Wytrwale" zostały osoby, które wrzuciły największą ilość paragonów z lokali bez papierosa. Małgosia - najbardziej wytrwała, wygrała nagrody w postaci sprzętu sportowego firmy Marmot, voucherów do restauracji, będących w sieci "Lokal Bez Papierosa" oraz nagród ufundowanych przez Klinikę Rzucania Palenia metodą ALLENA CARRa. Klinika przekazała 10 bezpłatnych zaproszeń na udział w sesjach rzucania palenia o wartości 1000zł każda, bestsellerowe książki "Prosta metoda jak skutecznie rzucić palenie" oraz kupony rabatowe na udział w terapii antynikotynowej ze zniżką 15%.

    CO DALEJ?
    Stowarzyszenie MANKO postawiło sobie za cel uświadamianie społeczeństwa w kwestii zmian, jakie niesie za sobą zmiana prawa.
    Kampanię poparły gwiazdy - Kayah, Ewa Wachowicz, Anna Wyszkoni, Olga Borys.
    W ramach kampanii informacyjnej przygotowano broszurę informacyjną, która stanowi kompendium wiedzy na temat nowelizacji ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych. Znajdują się w niej praktyczne informacje odnośnie zmian, które czekają branżę gastronomiczną, dowody na to, że zakaz palenia niesie ze sobą wiele pozytywnych skutków. Broszura wysłana jest do 10 000 właścicieli lokali gastronomiczno-rozrywkowych.
    Już dziś rozpoczął się w Łodzi II Przegląd Filmowy "Wypalone Kino".
    15 listopada 2010 to data, która dotyczy nas wszystkich. Przygotujmy się do zakazu!

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Magazyn

    Wideo