Czy słusznie, można dyskutować, ale tym lepszą wiadomością jest to, że Volkswagen poradził sobie z kryzysem znacznie mniejszym kosztem. Obyło się bez dotacji i, co ważniejsze, bez grupowych zwolnień (choć faktycznie z częścią pracowników tymczasowych firma nie przedłużyła umów).
Teraz poznańska fabryka zaprezentuje nową odsłonę znanego już auta. I mimo że nie będzie ani fanfar, ani zapowiedzi spektakularnego wzrostu zatrudnienia, to jest to bardzo dobra wiadomość. Bo okazuje się, że w sprawnie zarządzanej firmie nawet światowy kryzys nie wywołuje kataklizmu. Inna sprawa, że działania Volkswagena w Poznaniu dowodzą jeszcze jednego - żeby wyhodować sobie kurkę znoszącą złote jajka, trzeba najpierw zainwestować, i to wcale nie- mało. Tych, którzy chcieliby się bez tego obyć, pierwsza z brzegu recesja zmiecie z powierzchni ziemi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?