- Wspólnie z referatem rolnictwa i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim, starostwo utworzyło specjalną komisję, która sprawdza w terenie czy podane we wnioskach dane są prawdziwe, spisuje umowę z właścicielem nieruchomości i wspólnie uzgadnia datę wywozu azbestu - informuje Natalia Stroiwąs z Urzędu Miejskiego w Środzie Wlkp.
Dotacja na usunięcie azbestu pokryje 70 proc. poniesionych kosztów, ale nie więcej niż 4 tysiące zł. Pozostałe 30 proc. kosztów poniosą wnioskujący o dofinansowanie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?