Jest to jedno z nielicznych tego typu ogólnodostępnych urządzeń w okolicach ulicy Gronowej.
Nowoczesna Sala Obsługi Klienta (SOK) stała się również miejscem bardziej bezpiecznym z punktu widzenia możliwości udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. - Staramy się każdej osobie zapewnić komfortowe warunki załatwienia sprawy. Dzięki tej inwestycji wzmacniamy poczucie bezpieczeństwa wśród klientów - mówi Patrycja Lamprycht, kierownik Sali Obsługi Klienta.
Defibrylator jest niezwykle przydatny w przypadku nagłego zatrzymania akcji serca. Pozwala on na zautomatyzowane przeprowadzenie niezbędnych czynności ratunkowych. Pracownicy GEOPOZ-u mogą udzielić natychmiastowej pomocy osobie potrzebującej. Ponadto pracownicy obsługujący klientów przeszli kurs w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej. - Jesteśmy przeszkoleni z obsługi defibrylatora, ale miejmy nadzieję, że nie będziemy musieli go nigdy użyć - mówi Iwona Kudłaszyk, pracownik SOK GEOPOZ-u.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?