W młodzieży, która nie chce się uczyć, a może w nauczycielach, którzy nie mają czasu, by przerobić cały materiał? O nie, tak by było za prosto! Błąd tkwi w systemie. Co roku wprowadzane są zmiany, każdy kolejny minister czy dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej chce "ulepszyć" maturę.
Jaki jest efekt tegorocznych zmian z obowiązkową matematyką? Podstawowy poziom (ten dla wszystkich) był prosty, tak by tylko nieliczni oblali. Z innymi przedmiotami było podobnie. Ambitnych ukarano - poziom rozszerzony był dla wybitnych. Na tych tylko dobrych zabrakło miary. Więc wyrównano w dół. Dostali średnio połowę punktów. Na studia może być za mało.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?