Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Promocja Poznania: Wschodnia energia - zachodni styl

BOK
Miasto chce być postrzegane przez Europejczyków, jako pełna pasji metropolia, przyjazna biznesowi i oferująca wysoki poziom życia. Mieszkańców m.in. Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch i Belgii ma przekonać o tym kampania promocyjna pod hasłem "Poznan. Eastern Energy. Western style" (Poznań. Wschodnia energia. Zachodni styl).

Finał kampanii promocyjnej, która ruszyła w czerwcu, ma nastąpić pod koniec września. Jej celem jest budowa silnej marki miasta, zwiększenie jej rozpoznawalności i zainteresowanie naszych zachodnich sąsiadów ofertą stolicy Wielkopolski, a także pokazanie, że miasto jest dynamicznie rozwijającym się ośrodkiem, działającym według europejskich standardów.

Kampanię poprowadzi jedna z największych sieciowych agencji pijarowskich - Ogilvy Public Relations. - Systematycznie dążymy do osiągnięcia statusu miasta, które jest otwartym na zagranicznych partnerów ośrodkiem metropolitarnym o ponadregionalnym i ponadkrajowym znaczeniu - mówi Ryszard Grobelny, prezydent Poznania. - Już teraz Poznań łączy potencjał biznesowego centrum, które pozwala na realizację zawodowych ambicji, z wysoką jakością życia i bogatą ofertą w zakresie wypoczynku i rozrywki. Poznań jest prawdziwie europejskim miastem, zasługującym na jeszcze większą rozpoznawalność w Europie.

W ramach działań promocyjnych przewidziano organizację wystaw fotografii przedstawiających Poznań, instalacji na targach czy konkursu, w którym wygrać można weekendowy pobyt w Poznaniu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski