Finał kampanii promocyjnej, która ruszyła w czerwcu, ma nastąpić pod koniec września. Jej celem jest budowa silnej marki miasta, zwiększenie jej rozpoznawalności i zainteresowanie naszych zachodnich sąsiadów ofertą stolicy Wielkopolski, a także pokazanie, że miasto jest dynamicznie rozwijającym się ośrodkiem, działającym według europejskich standardów.
Kampanię poprowadzi jedna z największych sieciowych agencji pijarowskich - Ogilvy Public Relations. - Systematycznie dążymy do osiągnięcia statusu miasta, które jest otwartym na zagranicznych partnerów ośrodkiem metropolitarnym o ponadregionalnym i ponadkrajowym znaczeniu - mówi Ryszard Grobelny, prezydent Poznania. - Już teraz Poznań łączy potencjał biznesowego centrum, które pozwala na realizację zawodowych ambicji, z wysoką jakością życia i bogatą ofertą w zakresie wypoczynku i rozrywki. Poznań jest prawdziwie europejskim miastem, zasługującym na jeszcze większą rozpoznawalność w Europie.
W ramach działań promocyjnych przewidziano organizację wystaw fotografii przedstawiających Poznań, instalacji na targach czy konkursu, w którym wygrać można weekendowy pobyt w Poznaniu.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?