Apelowali o to ostrzeszowscy samorządowcy. Według ostatnich pomiarów natężenie ruchu na miejskim odcinku trasy wynosi 6125 pojazdów na dobę. Władze Ostrzeszowa liczyły, że marszałek województwa wesprze ich starania i wpłynie na rozpoczęcie prac przygotowawczych oraz analiz technicznych budowy obwodnicy, które będą podstawą do zatwierdzenia i realizacji przez Sejmik Województwa w planie inwestycyjnym na lata 2013-2015. Tak się nie stanie.
Urząd Marszałkowski w Poznaniu twierdzi, że zgodnie z założeniami wieloletniego programu inwestycyjnego do wykonania w kolejnych latach pozostaje jeszcze ponad 50 ważnych zadań drogowych, z czego 11 jest realizowanych. Przy aktualnym poziomie finansowania, którego kluczowy element stanowią środki z Unii Europejskiej, trudno jest określić termin zakończenia ich realizacji.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?