Powrót łódki Bols

    Powrót łódki Bols

    Rafał Cieśla

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Komu najbardziej zaszkodziły nagrane rozmowy Zbigniewa Chlebowskiego, czy byłego ministra sportu Mirosława Drzewieckiego? Odpowiedź jest prosta. Klubom piłkarskim, które przez późniejsze działania rządzących, czyli szybkie przyjęcie ustawy napisanej na kolanie, prawdopodobnie stracą miliony złotych.
    Teraz okazuje się, że wycofywanie się firm z branży hazardowej ze sponsorowania drużyn już nie wystarcza naszej władzy. Dlatego wkrótce kolejny cios ma uderzyć w browary. One także wydają miliony złotych na sponsorowanie klubów sportowych, m. in. piłkarskich oraz żużlowych. Przygotowany projekt nowelizacji oznacza powrót do regulacji sprzed lat. Wówczas piwo też można było reklamować dopiero po 23. Wówczas jednak uznano, że utrzymanie tych przepisów nie ma większego sensu. Między innymi przez udane próby obejścia tych zapisów.

    Dlatego nie łudzę się, że i tym razem firmy nie znajdą sposobu na ominięcie zakazów. I wszelkie wyliczenia o wpływie reklamy na małoletnich wezmą w łeb. Zakaz uderzy więc rykoszetem w sport, który i tak ledwie wiąże koniec z końcem.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Gorący temat

    Wideo