Teraz okazuje się, że wycofywanie się firm z branży hazardowej ze sponsorowania drużyn już nie wystarcza naszej władzy. Dlatego wkrótce kolejny cios ma uderzyć w browary. One także wydają miliony złotych na sponsorowanie klubów sportowych, m. in. piłkarskich oraz żużlowych. Przygotowany projekt nowelizacji oznacza powrót do regulacji sprzed lat. Wówczas piwo też można było reklamować dopiero po 23. Wówczas jednak uznano, że utrzymanie tych przepisów nie ma większego sensu. Między innymi przez udane próby obejścia tych zapisów.
Dlatego nie łudzę się, że i tym razem firmy nie znajdą sposobu na ominięcie zakazów. I wszelkie wyliczenia o wpływie reklamy na małoletnich wezmą w łeb. Zakaz uderzy więc rykoszetem w sport, który i tak ledwie wiąże koniec z końcem.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?