Promocja: Kampania Poznania spodobała się jurorom Złotych...

    Promocja: Kampania Poznania spodobała się jurorom Złotych Orłów

    RED

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Podczas przyznawania Złotych Orłów za najlepsze kampanie reklamowe, Poznań został wyróżniony w kategorii Promocja Regionów.
    Jurorzy Festiwalu Złote Orły docenili pomysł na logotyp i hasło promocyjne Poznania. Uznali oni, że kampania była skuteczna i rzeczywiście pozytywnie wpłynęła na wizerunek miasta. Promocja Poznania, z niebieską gwiazdką w roli głównej, pojawiała się jednocześnie w różnych nośnikach reklamowych.

    Reklama stworzona przez agencję Just była jedyną zgłoszoną w swojej kategorii do konkursu. Tym samym nie miała żadnej konkurencji, ale kapitule konkursu, z Jackiem Balickim na czele, spodobało się trzymanie nowego logotypu w tajemnicy oraz umieszczenie go w różnych miejscach miasta. Przypomnijmy, że pojawił się on m.in. na placu Wolności oraz na Malcie.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Gorący temat

    Wideo