Tylko żal pacjentów

    Tylko żal pacjentów

    Katarzyna Kamińska

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Od trzech dni pacjenci zapisani na terminowe wizyty do przychodni specjalistycznych przy ulicy Taczaka w Poznaniu odbijają się od drzwi.
    O likwidacji SPZOZ Obwód Lecznictwa Kolejowego dowiadują się od lekarzy, którzy przyjąć chorych już jednak nie mogą, bo... OLK przestał istnieć w poniedziałek. Że tak się stanie, wiedziano ponad trzy miesiące wcześniej. Co więc sprawiło, że przez 100 dni nikt nie raczył poinformować pacjentów o mających nastąpić zmianach?

    Poznaniacy i Wielkopolanie korzy-stający z opieki specjalistów z Taczaka leczyć się będą mogli dalej u tych samych lekarzy. Ci jednak muszą mieć podpisane umowy z nową placówką. Te, które otrzymali wczoraj, były "błędne" - oznajmił ich nowy szef. Pacjentów przeprosił za - jak to określił - niedogodności i wyraził nadzieję, że w ciągu najbliższych 10 dni uda się rozwiązać ten problem. Oby. Pozostaje jednak wrażenie, że stanie się to o 10 dni za późno.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze (5)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    prawda boli

    maciek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 4

    prawda boli. niestety....
    za uczciwą prace człowiek bury nie dostaje.... komentatorze z Taczaka he,he,he

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    komentarz

    maja (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2 / 1

    Bardzo proszę żeby pracownicy POSUM nie odpowiadali na komentarz

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    nadal kiepsko

    maciek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 2

    opóźnienia przyjęcia pacjentów wynikają tylko i wyłącznie z kiepskiej pracy osób, które są odpowiedzialne za przekazanie tych pacjentów. Jak można coś przyjąć, jak się nie potrafi przekazać ? A to...rozwiń całość

    opóźnienia przyjęcia pacjentów wynikają tylko i wyłącznie z kiepskiej pracy osób, które są odpowiedzialne za przekazanie tych pacjentów. Jak można coś przyjąć, jak się nie potrafi przekazać ? A to już wina likwidatora. Chyba dobrze Marszałek zrobił, że rozwiązuje OLK. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    komentarz

    OLA (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 3

    Kto leczył się na Taczaka wiedział dobrze od stycznia , że poradnie będą przeniesione i po co ten dziwny komentarz. a po drugie właśnie nowy dyrektor pokazał , że potrafi coś poprawić najlepiej...rozwiń całość

    Kto leczył się na Taczaka wiedział dobrze od stycznia , że poradnie będą przeniesione i po co ten dziwny komentarz. a po drugie właśnie nowy dyrektor pokazał , że potrafi coś poprawić najlepiej wychodzą jemu opróżnienia przyjęcia pacjentów.
    Nowemu dyrektorowi najlepiej rządzi się na Solidarności tam jest cicho, pusto i spokojnie, my pacjenci nie widzieliśmy go na Taczaka 8 .zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    kiepsko

    maciek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 1

    widać niezły bajzel na Taczka. to chyba dobrze, że likwiduj.ą taka nieprofesjonalną placówkę... Tamtajszej dyrekcji nie zależy chyba na pacjentach.... moze nowy szef cos poprawi

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Magazyn

    Wideo