A w ramach kampanii promowano właśnie turystykę kulturalno-historyczną, tradycyjną, kolejową oraz aktywną. Były więc spoty telewizyjne, bezpośrednie spotkania z mieszkańcami Gdańska, Łodzi, Katowic i Wrocławia, a także akcje promocyjne w Niemczech, Hiszpanii, Holandii oraz Wielkiej Brytanii.
Okazuje się, że najwięcej osób przyjeżdża do nas po to, by aktywnie wypocząć. Turyści rzadko korzystają jednak z pośrednictwa punktów turystycznych, noclegi i zwiedzanie organizują na własną rękę. Najwięcej informacji czerpią z internetu.
- Turyści kojarzą Wielkopolskę jako nowoczesny, bogaty i dynamiczny region z ciekawą historią i zabytkami, gdzie aktywnie można spędzać czas. To ważne, bo potem oni stają się ambasadorami Wielkopolski wśród swoich znajomych oraz rodziny w kraju i poza granicami - mówi Tomasz Wiktor, prezes Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?