Internetowa rejestracja pacjentów to odległa przyszłość

    Internetowa rejestracja pacjentów to odległa przyszłość

    Katarzyna Kamińska

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Internetowa rejestracja u lekarza, e-mail z aktualnymi wynikami badań, SMS przypominający o wizycie... To brzmi jak bajka i ma się nijak do rzeczywistości polskich przychodni lekarzy rodzinnych.
    Nadal w rejestracji królują przepastne szuflady wypełnione kartonowymi kopertami z danymi tysięcy pacjentów.

    - Internet w przychodniach to pieśń przyszłości - uważa Krystyna Kazimierska, szefowa Poradni Naramowickich w Poznaniu. - I nie byłby ułatwieniem, tylko utrudnieniem w pracy, bo personel musiałby się przeszkolić i trzeba by sporo za tę nowoczesność zapłacić .
    Tymczasem istnieją już narzędzia mogące pomóc w internetowym ogarnięciu papierowych danych i rejestracji.

    - Wdrożenie rejestracji za pomocą platformy iMed24 nic nie kosztuje - tłumaczy Andrzej Jaromin, wiceprezes zarządu iMed24 SA. - A korzyści dla przychodni są spore - między innymi zmniejszenie zatrudnienia i przyjazne rozwiązanie dla pacjenta.


    Platforma iMed24 jest jednym z kilku istniejących na rynku narzędzi internetowych, umożliwiających przychodniom rejestrowanie pacjentów za pomocą internetu. Innym rozwiązaniem jest wdrożenie Internetowego Systemu Informatycznego Obsługi Przychodni KS-SOMED lub skorzystanie z platformy OSOZ, czyli ogólnopolskiego systemu ochrony zdrowia.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze (1)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    a telefon?

    mm (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 3

    internet... ha ha. personel musiałby się przeszkolić, fakt. może najpierw zrobić szkolenia z odbierania telefonu. polecam próby dodzwonienia się w godzinach rannych (=kiedy są jeszcze wolne...rozwiń całość

    internet... ha ha. personel musiałby się przeszkolić, fakt. może najpierw zrobić szkolenia z odbierania telefonu. polecam próby dodzwonienia się w godzinach rannych (=kiedy są jeszcze wolne terminy) do poradni na os. Rzeczypospolitej.zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Gorący temat

    Wideo