Podczas spotkania zaprezentowane zostaną reklamy i kampanie PR-owe nagrodzone na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Ci, którzy na nie przyjdą, będą mogli również podyskutować na temat prac, które otrzymały prestiżową nagrodę.
To już trzeci raz, gdy wydarzenie odbywa się w Poznaniu. Wśród ekspertów, którzy dyskutować będą o pracach, znaleźli się m.in. prof. Jacek Kall z Departamentu Marketingu UEP, Danka Woźnicka (Radio ZET), Wojciech Usak (dyrektor marketingu Audi), Maciej Grabowski (strateg AMS), Maciej Mazurek (inicjatywa BLOGtej, autor bloga zuchrysuje.pl).
- Po frekwencji w zeszłym roku widać, że zapotrzebowanie na takie spotkania jest ogromne. Z jednej strony projekty, które pokazujemy i które sami realizujemy w coraz większym stopniu dotykają nie tylko kwestii komercyjnych, ale spraw ważnych dla społeczeństwa. Z drugiej strony coraz trudniej tę społeczność poruszyć i dotrzeć do niej z jakimkolwiek przekazem. A przecież bez ruchu nic się w niej i dla niej nie wydarzy, nie zmieni - mówi Przemysław Wojak, juror konkursu w Cannes i przewodniczący w kategorii Active (PR i Young PR) w Polskim Konkursie Reklamy KTR.
Początek Cannes Lions - Creative PR Meeting przewidziano na godzinę 18. Wstęp jest wolny, jednak po wcześniejszej rejestracji pod adresem PRPOZNAN.EVENTBRITE.COM.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?